De piraten school.

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De piraten school.

Dé school voor magische piraten kinderen.


5 plaatsers

    Stel je ff voor

    Kim Draw
    Kim Draw
    Nieuwe leerling


    Aantal berichten : 19
    Punten : 5351
    Registratiedatum : 13-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Ergens in Overijssel

    Stel je ff voor Empty Stel je ff voor

    Bericht  Kim Draw do jan 14, 2010 6:05 pm

    ja ik dacht, we rpgen wel allemaal maar het is toch ook wel leuk om te weten met wie je rpgt? (:
    dusja
    Zet wat info over jezelf neer clown

    Nouja, ik ben Claudia ik ben 13 en hou van computeren :$. VOoral rpgen en rsen doe ik graag. Dankzij een site alleen voor meiden heb ik 2 van mijn beste vriendinnen gevonden. Bij eentje logeer ik vaak, bij de andere nog niet, maar dat komt zeker weten wel.
    Ook hou ik van mode en wil ik er later graag iets meedoen. Een eigen winkel voor tieners enzo lijkt me geweldig. Op mijn verjaardag krijg ik waarschijnlijk ook een eigen verstelbare paspop, dus ik verheug me er al echt op.
    Trouwens, ik ben 5 maart jarig. Dus dat duurt niet meer zo heel lang voor mijn gevoel. Ik vind het best wel snel gaan namelijk. Het vorige jaar ging ook super snel.
    Ik zit op badminton, maar eigenlijk meer voor de gezelligheid. Ik zit bij 3 jongens in het team en het is echt grappig.
    En nouja, dat was wie ik ben (:

    En mag deze blijven staan? Embarassed
    Abigail Silverstone
    Abigail Silverstone
    Ontdekkende Leerling


    Aantal berichten : 264
    Punten : 6006
    Registratiedatum : 10-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Maarheeze.

    Stel je ff voor Empty Re: Stel je ff voor

    Bericht  Abigail Silverstone do jan 14, 2010 10:18 pm

    Ik ben Chloë, ik hou van hockeyen en rpg spelen. Ook vind ik het leuk om samen met vrienden en vriendinnen rond te hangen in de stad. Mijn beste vriendin is Babette, ik ken haar nu 10 jaar. Ik wordt 13 juni 15. Ik zit in de 3de op het niveau vmbo-t. Ik zou graag ooit willen leren skateboarden, omdat ik dat echt awesome vindt. Ik hou ongelovelijk veel van mijn vrienden en vriendinnen, they're everything for me. Later wil ik schrijfster worden of een tijdschrift publiceren.

    If you have some quostions, you can ask them Wink
    Kim Draw
    Kim Draw
    Nieuwe leerling


    Aantal berichten : 19
    Punten : 5351
    Registratiedatum : 13-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Ergens in Overijssel

    Stel je ff voor Empty Re: Stel je ff voor

    Bericht  Kim Draw do jan 14, 2010 10:23 pm

    Abigail Silverstone schreef:Ik ben Chloë, ik hou van hockeyen en rpg spelen. Ook vind ik het leuk om samen met vrienden en vriendinnen rond te hangen in de stad. Mijn beste vriendin is Babette, ik ken haar nu 10 jaar. Ik wordt 13 juni 15. Ik zit in de 3de op het niveau vmbo-t. Ik zou graag ooit willen leren skateboarden, omdat ik dat echt awesome vindt. Ik hou ongelovelijk veel van mijn vrienden en vriendinnen, they're everything for me. Later wil ik schrijfster worden of een tijdschrift publiceren.

    If you have some quostions, you can ask them Wink

    skateboarden lijkt mij ook vet, maar volgens mij kan ik het echt niet Embarassed
    Abigail Silverstone
    Abigail Silverstone
    Ontdekkende Leerling


    Aantal berichten : 264
    Punten : 6006
    Registratiedatum : 10-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Maarheeze.

    Stel je ff voor Empty Re: Stel je ff voor

    Bericht  Abigail Silverstone do jan 14, 2010 10:31 pm

    Dat is echt iets wat ik héél graag wil leren. 8D
    Joshua Robinson
    Joshua Robinson
    Admin


    Aantal berichten : 195
    Punten : 5948
    Registratiedatum : 10-01-10
    Leeftijd : 28

    Stel je ff voor Empty Re: Stel je ff voor

    Bericht  Joshua Robinson do jan 14, 2010 10:46 pm

    Hai ik ben Cynthia, ik ben 14 jaar en ik word 15 op 20 juli. Ik hou veel van Rpg's. Daarom ben ik Chloë heel dankbaar om deze site te maken. Mijn beste vriendin in heet in het echt Evi. We zijn al 3 jaar beste vriendinnen, maar het lijkt alsof ik haar al heel m'n leven ken. Ik zit op geen hobby's maar ik zou heel graag leren drummen. Smile
    Kim Draw
    Kim Draw
    Nieuwe leerling


    Aantal berichten : 19
    Punten : 5351
    Registratiedatum : 13-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Ergens in Overijssel

    Stel je ff voor Empty Re: Stel je ff voor

    Bericht  Kim Draw do jan 14, 2010 11:25 pm

    Joshua Robinson schreef:Hai ik ben Cynthia, ik ben 14 jaar en ik word 15 op 20 juli. Ik hou veel van Rpg's. Daarom ben ik Chloë heel dankbaar om deze site te maken. Mijn beste vriendin in heet in het echt Evi. We zijn al 3 jaar beste vriendinnen, maar het lijkt alsof ik haar al heel m'n leven ken. Ik zit op geen hobby's maar ik zou heel graag leren drummen. Smile

    omgomgomg
    dat wil ik ook
    ik wil leren skateboarden en drummen
    maar ik zeur al een jaar om les dus het zal er vast niet meer van komen
    Mary Swann
    Mary Swann
    Admin


    Aantal berichten : 21
    Punten : 5357
    Registratiedatum : 12-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : In een kartonnen door :D

    Stel je ff voor Empty Re: Stel je ff voor

    Bericht  Mary Swann do jan 14, 2010 11:37 pm

    Ik ben Amber. 14 jaar en word 14 mei 15.
    Ik doe M.WS ASO. Dat is een korte versie voor: Moderne Wetenschappen-Sport ASO.
    Ik doe turnen, skaten en gitaar ^^
    En RPG'en course Very Happy
    Abigail Silverstone
    Abigail Silverstone
    Ontdekkende Leerling


    Aantal berichten : 264
    Punten : 6006
    Registratiedatum : 10-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Maarheeze.

    Stel je ff voor Empty Re: Stel je ff voor

    Bericht  Abigail Silverstone do jan 14, 2010 11:39 pm

    Mijn probleem is dat ik nergens kán skateboarden. Ik heb trouwens wel een skateboard ^^.
    May-Lynn Serialkiller
    May-Lynn Serialkiller
    Nieuwe leerling


    Aantal berichten : 77
    Punten : 5437
    Registratiedatum : 20-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Gendringen

    Stel je ff voor Empty Re: Stel je ff voor

    Bericht  May-Lynn Serialkiller vr jan 22, 2010 10:04 pm

    Gutentag, Elleu, Hoi etc.

    Ik ben dus Ruth 14 jaar 26 juni 1995 ben ik geboren. Mijn hobby's zijn: Paardrijden, Tekenen, Schilderen, RPGen, RSen xD & Photoshoppen. Ik doe VMBO TG (Verlepte rot school) ga daarna Havo doen en daarna naar de Kunstacedemie in Arhnem of ik wil iets met paarden gaan doen. Wat ik nog graag zou willen leren & Kunnen: Freerunning, Gitaar & Piono leren spelen, Beter leren tekenen, Een wacom teken tablet kopen xD

    Dat was ik zo ongeveer wel euhw.
    Ik heb nog 1 irritant broertje en ik woon bij mijn vader had een kat Bertus maar die is sinds kort dood nu heb ik alleen nog een dik konijn genaamd Chip. Eerst wou ik heb Mind Chip noemen maar dat vond mn broertje niet goed xDD

    Gesponsorde inhoud


    Stel je ff voor Empty Re: Stel je ff voor

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 11:48 pm